eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej witryny
    2. Czy właścicielem certyfikatu jest Powiatowy Bank Spółdzielczy w Gostyniu
    3. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
  • Bezpieczna bankowość internetowa - dowiedz się więcej
  • Bezpieczny komputer i telefon - dowiedz się więcej
  • Bezpieczne kontakty - dowiedz się więcej
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile, telefony zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Nie wchodź na stronę logowania, korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail, SMSem lub za pośrednictwem komunikatorów;
  • Podawaj hasła wyłącznie, aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe, systemowe i przeglądarkę;
  • Instaluj tylko legalne oprogramowanie;
  • Pamiętaj o prawidłowym wylogowaniu się z usługi;
  • Bank nie udziela wsparcia klientom bankowości elektronicznej z wykorzystaniem usługi zdalnego pulpitu;
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikat

W dniu 12 sierpnia 2024 roku po godzinie 20:00 będą prowadzone prace administracyjne w usłudze bankowości elektronicznej eBankNet. W tym czasie może wystąpić niedostępność systemu eBankNet wynosząca 30 minut. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się z bankiem pod numerem HelpDesk Bankowości Elektronicznej 65 572 50 27, 65 572 20 37 lub Call Center SGB 800 888 888