Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się z bankiem pod numerem HelpDesk Bankowości Elektronicznej 65 572 50 27, 65 572 20 37 lub Call Center SGB 800 888 888
Uwaga, w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu Twojego konta bankowości elektronicznej należy skorzystać z przycisku "Zablokuj dostęp" na stronie logowania do bankowości elektronicznej eBankNet. Formularz służy do samodzielnego zablokowania dostępu do Bankowości Elektronicznej. Po podaniu prawidłowych danych: zablokowany będzie dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej, możliwość wykonywania transakcji oraz dostęp poprzez Bankowość Mobilną. Po poprawnie wykonanej blokadzie dostępu wyślemy powiadomienie SMS. Na stronie formularza z przyczyn bezpieczeństwa nie będzie informacji o poprawności dokonanej operacji. Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.